Video script + Video


Video script + Video

Voor mijn video wou ik een trailer maken voor mijn voorstelling Still Waters gemaakt door INKT. Dat zijn Liza Sulaiman, Astrid Klein Haneveld en mezelf. Hiervoor wil ik gaan filmen in een park waar we tape hangen tussen 4 bomen. Hiervoor hebben we ook hulp gevraagd aan enkele klasgenoten omdat ik zelf ook in het filmpje voorkom.

Benodigdheden
            -Een Nikon camera van de mediatheek
            -Een statief van de mediatheek
            -Een pc met een bewerkingsprogramma



Shots

Verschillende shots van bewegende dansers van de choreografie
Close-ups van handen, ogen, lichamen, van de deur, van de grond, etc. 
Deze mixen we dan tot een eindbeeld

Muziek

De muziek hebben we ook gekozen wat een sfeerliedje 'Hiero-Bosch for Khalil' van Clarke geworden is. Deze bevat enkele goede accenten waarop we bewegingen kunnen aanpassen.

Kleding

Onze kleding bestaat uit de kleren die we dragen voor de voorstelling zelf. Enkel ik zou andere kleren aandoen omdat dit betere kleuren zouden zijn voor in de natuur te filmen.

Video

 

Reacties